Bytte-og returer
Etter å ha fullført kjøpet ditt, vil du motta en ordrebekreftelse på mail. Gå gjerne gjennom denne og se at bestillingen stemmer.
Når varen sendes ut fra vårt lager, vil du motta en ny mail med dette og elektronisk angrerettskjema vedlagt.
Vi sender alle våre pakker med Bring - rett i postkassen din. Er pakken for stor, eller av høyere verdi, vil den sendes som "Klimanøytral Servicepakke" og kan hentes på nærmeste Postkontor. Pakkene sendes ut alle hverdager, unntatt ved ferier og helligdager.
Pakker som ikke blir hentet innen fristen og kommer i retur, belastes med nok 180 for fraktkostnaden. Ved betaling med faktura står du selv ansvarlig for å dekke renter og gebyrer som påløper som følge av dette. Vi anbefaler derfor alle våre kunder å hente ut pakkene og sende i retur selv for å slippe ekstra, unødvendige kostnader for deg selv.
BYTTE:
Trenger du en større/ mindre størrelse eller ønsker å bytte varene du har kjøpt til noe annet i nettbutikken er du hjertelig velkommen til å gjøre dette.
Ved bytte, må angrerettskjemaet som du har fått på mail fylles ut med produktinformasjon og signeres. Denne legges ved sammen med varene og sendes til oss på:
Du må selv betale porto for returen - men vi sender deg ny vare fraktfritt.
For ordens skyld ønsker vi å opplyse om at du selv er ansvarlig for å sende pakken i retur, på en forsvarlig måte som både unngår skader og når helt frem. Vi kan ikke bytte til andre varer eller gi refusjoner dersom pakken ikke kommer frem til vårt lager. Vi anbefaler derfor at du alltid sender pakken på en måte som er sporbar.
RETUR:
Passer ikke klærne til deg, eller er du rett og slett ikke fornøyd? Da er du hjertelig velkommen til å sende oss varene tilbake, slik at noen andre kan få glede av dem. Ved både retur og bytte må varene returneres i samme tilstand som de var da du fikk dem, prislappen må være på og produktet kan ikke ha flekker/ sminke.
Du må huske å gi oss beskjed om dette innen 14 dager etter å ha mottatt pakken, og sende tilbake innen rimelig tid.
Angrerettskjemaet som du har fått på mail fylles ut med produktinformasjon og signeres. Denne legges ved sammen med varene og sendes til oss på:
Du må selv betale porto for returen.
For ordens skyld ønsker vi å opplyse om at du selv er ansvarlig for å sende pakken i retur, på en forsvarlig måte som både unngår skader og når helt frem. Vi kan ikke bytte til andre varer eller gi refusjoner dersom pakken ikke kommer frem til vårt lager. Vi anbefaler derfor at du alltid sender pakken på en måte som er sporbar.
REKLAMASJON:
Har du vært uheldig med din bestilling? Bare send oss en mail!
Ved reklamasjon, må ordrenummer, full beskrivelse av feilen og bilder sendes til [email protected] vil ta en enkeltvurdering av hvert tilfelle, og være behjelpelig med å finne en god løsning på dette.
Tusen takk for at du velger å handle hos Formelle.no - våre kunder er viktige for oss og vi strekker oss langt for å gi deg den beste servicen vi kan, til enhver tid!